Cundizioni Generali di Vendita

L'offerta è a vendita di prudutti nantu à u situ web di ARAN Srl (in seguitu u Situ) sò guvernate da e presenti Cundizioni Generali di Vendita.
Per qualsiasi altra infurmazione legale, cunsultate e sezzioni: Pulitica di privacy, Dirittu di ritirata.
U Cliente hè tenutu à leghje attentamente e presenti cundizioni generali di vendita prima di fà u so ordine di compra.
L'inviu di un ordine di compra implica a piena cunniscenza è l'accettazione espressa sia di e cundizioni generali di vendita sopra citate sia di l'infurmazioni indicate in u Formulariu d'Ordine.
Una volta cumpletata a prucedura di compra in linea, u Cliente hè tenutu à stampà è cunservà e presenti cundizioni generali di vendita è u modulu d'ordine correlato, digià visionatu è accettatu.

 

  1. OGGETTU

1.1 E presenti Cundizioni Generali di Vendita riguardanu a vendita di prudutti effettuata in linea via u serviziu di e-commerce nantu à u situ https://andreanobile.it/ (di seguitu u Situ).

1.2 I prudutti venduti nant'à u situ ponu esse acquistati è cunsegnati solu in i paesi indicati nant'à u Formulariu d'Ordine. Ogni ordine per spedizioni fora di sti paesi serà automaticamente rifiutatu durante u prucessu di trasfurmazione di l'ordine.

 

  1. SUJETTI

2.1 I prudutti sò venduti direttamente da ARAN Srl, cù sede legale in Italia à Corso Trieste 257, 81100 Caserta, numeru di registrazione di e imprese CE 345392, numeru di TVA IT04669170617 (in seguitu ARAN Srl o u Venditore). Per ogni dumanda, cuntattate u Venditore per email à u seguente indirizzu: [email prutettu]

2.2 Queste Cundizioni Generali di Vendita regulanu l'offerta, a presentazione è l'accettazione di ordini di compra per i prudutti nantu à u situ. Tuttavia, ùn regulanu micca a prestazione di servizii o a vendita di prudutti da terze parti diverse da u Venditore chì sò presenti nantu à u situ via ligami, banner o altri ligami ipertestuali. Prima di fà ordini è cumprà prudutti è servizii da terze parti diverse da u Venditore, ricumandemu di verificà i so termini è cundizioni, postu chì u Venditore ùn hè micca rispunsevule di a prestazione di servizii da terze parti diverse da u Venditore.

2.3 I prudutti sò venduti à u Cliente identificatu da i dati inseriti durante a compilazione è l'inviu di u modulu d'ordine in furmatu elettronicu cù l'accettazione simultanea di e presenti Cundizioni Generali di Vendita.

2.4 L'offerte di prudutti nant'à u situ sò destinate à i clienti adulti. I clienti di menu di 18 anni devenu ottene u cunsensu di un genitore o tutore legale per cumprà da u situ. Facendu un ordine per mezu di stu situ, u Cliente garantisce ch'ellu hà 18 anni o più è hà a capacità legale di stipulà cuntratti vincolanti.

2.5 U Cliente hè pruibitu d'inserisce nomi falsi è/o inventati è/o fittizi in u prucessu di cumanda in linea è in altre cumunicazioni. U Venditore si riserva u dirittu di perseguità legalmente qualsiasi violazione o abusu, in l'interessu è a prutezzione di tutti i cunsumatori.

2.6 Inoltre, accettendu e presenti Condizioni di Vendita, u Cliente esente u Venditore da ogni responsabilità derivante dall'emissione di documenti fiscali errati per via di errori in i dati forniti da u Cliente durante l'ordine in linea, essendu u Cliente l'unicu rispunsevule di a so curretta inserimentu.

 

  1. VENDITE ATTRAVERSU SERVIZI DI E-COMMERCE

3.1 Per cuntrattu di vendita in linea intendemu u cuntrattu à distanza per a vendita di beni mobili (in seguitu Prodotti) stipulatu trà u Cliente è ARAN Srl, in qualità di Venditore, in l'ambitu di un serviziu di cummerciu elettronicu urganizatu da u Venditore chì, à questu scopu, utilizza a tecnulugia di cumunicazione à distanza cunnisciuta cum'è Internet.

3.2 Per cunclude u cuntrattu di compra per unu o più Prodotti, u Cliente deve compilà u modulu d'ordine in furmatu elettronicu (in seguitu l'Ordine) è mandallu à u Venditore via Internet seguendu l'istruzzioni pertinenti.

3.3 L'Ordine cuntene:
– un riferimentu à e presenti Cundizioni Generali di Vendita, chì cuntenenu i metudi è i tempi per a restituzione di i Prodotti acquistati è e cundizioni per l'eserciziu di u dirittu di recessu da parte di u Cliente;
– infurmazioni è/o imagine di ogni pruduttu è u prezzu relativu;
– i mezi di pagamentu chì u Cliente pò aduprà;
– i metudi di consegna di i Prodotti acquistati è i costi di spedizione è di consegna cunnessi;

3.4 Benchì ARAN Srl piglii custantemente misure per assicurà chì e fotografie visualizate nant'à u situ web sianu riproduzioni fideli di i prudutti uriginali, cumpresa l'adozione di ogni suluzione tecnologica pussibule per minimizà l'inesattezze, alcune variazioni sò sempre pussibuli per via di e caratteristiche tecniche è di a risoluzione di u culore di l'urdinatore utilizatu da u Cliente. Di cunsiguenza, u Venditore ùn serà micca rispunsevule di alcuna inadeguatezza di e rappresentazioni grafiche di i prudutti visualizati nant'à u situ web per via di e ragioni tecniche sopra menzionate, postu chì tali rappresentazioni sò solu à scopu illustrativu.

3.5 Prima di cunclude u cuntrattu, u Cliente serà dumandatu di cunfirmà ch'ellu hà lettu e Cundizioni Generali di Vendita, cumprese l'infurmazioni nantu à u dirittu di ritirata è u trattamentu di i dati persunali.

3.6 U cuntrattu hè cunclusu quandu u Venditore riceve u Formulariu d'Ordine da u Cliente via Internet, dopu avè verificatu l'esattezza di i dati di l'ordine.

3.7 A lingua dispunibile per a cunclusione di u cuntrattu cù u Venditore hè quella scelta da u Cliente; in ogni casu, a lege applicabile hè a lege italiana.

3.8 Una volta chì u cuntrattu hè cunclusu, u Venditore si incaricherà di l'Ordine di u Cliente per a so evasione.

 

  1. ORDINE EVASIONE

4.1 Trasmettendu l'Ordine via Internet, u Cliente accetta incondizionatamente è s'impegna à rispettà, in e relazioni cù u Venditore, e presenti Cundizioni Generali di Vendita.

4.2 Una volta cunclusu u cuntrattu, u Venditore invierà à u Cliente, per email, una Cunferma d'Ordine, chì cuntene un riassuntu di l'infurmazioni digià cuntenute in l'Ordine descritte in i paragrafi 3.3, 3.4 è 3.5.

4.3 U Venditore si riserva u dirittu, prima di mandà a Cunferma d'Ordine, di dumandà altre informazioni à u Cliente indicatu per email o per telefonu riguardu à l'Ordine da mandà per Internet.

4.4 U Venditore ùn pò micca trattà l'ordini di compra di u Cliente chì ùn furniscenu micca garanzie sufficienti di solvibilità, sò incompleti, o sò sbagliati, o se i prudutti ùn sò micca dispunibili. In questi casi, u Venditore informerà u Cliente per email chì u cuntrattu ùn hè micca statu cunclusu è chì u Venditore ùn hà micca soddisfattu l'ordine di u Cliente, specificendu i motivi. In questu casu, l'importo precedentemente riservatu nantu à u metudu di pagamentu di u Cliente serà liberatu.

4.5 Sè i prudutti prisentati nant'à u situ ùn sò più dispunibili o in vendita dopu à l'inviu di l'Ordine, u Venditore informerà u Cliente prontamente è in ogni casu entro trenta (30) ghjorni lavorativi da u ghjornu dopu à l'inviu di l'ordine à u Venditore, di a pussibile indisponibilità di i Prodotti urdinati. In questu casu, l'importo precedentemente addebitatu à u metudu di pagamentu di u Cliente serà rimbursatu.

4.6 Ogni vendita fatta da u Venditore per mezu di u serviziu di vendita in linea pò riguardà unu o più prudutti, senza limite di quantità per ogni articulu.

4.7 U Venditore si riserva u dirittu di rifiutà ordini da un Cliente cù u quale hè implicatu in una disputa legale riguardu à un ordine precedente. Questu vale ugualmente per tutti i casi in cui u Venditore cunsidereghja u Cliente inadattu, cumpresi, ma senza limitazione, violazioni precedenti di i termini è e cundizioni di u cuntrattu di compra in linea nantu à u situ o per qualsiasi altra ragione legittima, in particulare se u Cliente hè statu implicatu in attività fraudulente di qualsiasi tipu.

 

  1. PREZZI DI VENDITA

5.1 Salvu specificazione scritta contraria, tutti i prezzi di i prudutti è i costi di spedizione è di consegna indicati nantu à u situ è ​​in l'ordine sò IVA inclusa è espressi in euro. I prezzi indicati sò sempre è esclusivamente quelli indicati nantu à u situ à u mumentu di l'ordine in linea. I prezzi di i prudutti è i costi di spedizione è di consegna sò sottumessi à cambiamenti senza preavvisu. U Cliente deve dunque verificà u prezzu di vendita finale prima di fà l'ordine pertinente.

5.2 Tutti i prudutti sò spediti direttamente da l'Italia. I prezzi di i prudutti è i costi di spedizione è di consegna indicati nantu à u situ web è in l'Ordine, salvu indicazione contraria, ùn includenu micca i costi relativi à i dazi doganali è l'imposte correlate se a spedizione hè effettuata in paesi extra UE o in paesi induve a legislazione applicabile prevede dazi d'importazione.

5.3 Questi costi sò dunque à carico di u Cliente è devenu esse pagati direttamente à a consegna di i Prodotti, secondu l'istruzzioni specificate in a Cunferma d'Ordine.

 

  1. METODI DI PAGAMENTU

Per pagà u prezzu di i Prodotti è i costi di spedizione è di consegna relativi, pudete seguità unu di i metudi indicati in u furmulariu d'ordine nantu à u situ, chì sò riassunti quì sottu.

6.1 Pagamentu per carte di creditu è ​​carte prepagate.

6.1.1 Per l'ordini in linea nant'à u situ, u Venditore accetta pagamenti sia cù carta di creditu sia cù carta prepagata (purché sianu abilitati da a banca o PayPal) senza alcun costu supplementu nant'à u costu di u Produttu o di spedizione. Hè intesu chì u Cliente deve avè una carta di creditu valida quandu ordina i Prodotti acquistati in linea, è chì u nome nant'à a carta di creditu deve currisponde à u nome nant'à l'infurmazioni di fatturazione. U mancatu rispettu di sti requisiti impedirà l'elaborazione di l'ordine.

6.1.2 Quandu si compra in linea, l'importo di l'Ordine serà addebitatu nantu à a carta di creditu di u Cliente à u mumentu di a Cunferma di l'Ordine. L'importo serà dunque addebitatu nantu à a carta di creditu di u Cliente à u mumentu di a presentazione di l'Ordine à u Venditore.

6.1.3 Sè, una volta ricevutu u pacchettu chì cuntene i Prodotti urdinati, u Cliente vole esercità u Dirittu di Recessione per qualsiasi ragione, dopu à u pagamentu di i Prodotti acquistati in linea, u Venditore darà struzzioni per chì l'importo sia rimbursatu direttamente nantu à a carta di creditu aduprata prima per u pagamentu.

6.2 Paypal.

6.2.1 Sè u Cliente hà un contu PayPal, u Venditore offre a pussibilità di fà pagamenti direttamente aduprendu l'indirizzu email è a password aduprata per registrà si nantu à www.paypal.com.

6.3 In nisun mumentu di u prucessu di compra, u Venditore ùn puderà accede à l'infurmazioni di a carta di creditu (per esempiu, u numeru di a carta di creditu o a data di scadenza), chì sò trasmesse via una cunnessione sicura è criptata direttamente à u situ web di l'entità chì gestisce u pagamentu elettronicu (banca o PayPal). U Venditore ùn almacenerà micca sti dati in alcun archiviu informaticu.

6.4 In nisun casu, u Venditore ùn pò esse ritenutu rispunsevule di qualsiasi usu fraudulente o impropriu di carte di creditu è ​​prepagate da terze parti.

6.5 TRASFERIMENTO BANCARI
Fattu à l'ordine di:
ARAN Srl
IBAN: IT 81 M 03069 39683 10000 0013850
BIC/SWIFT: BCITITMM

6.6 Sè vo sceglite di pagà per trasferimentu bancariu, u pagamentu deve esse effettuatu in 24-48 ore da a compra, è duvete include u vostru numeru d'ordine in l'ughjettu. Sè sta infurmazione manca, ùn pudemu micca verificà quale hà fattu u pagamentu, è ùn seremu micca rispunsevuli di alcun ritardu di consegna.

6.7 Pagà à rate cù KLARNA™

Per pudè offre i metudi di pagamentu di Klarna, pudemu trasmette i vostri dati persunali à Klarna à u mumentu di u pagamentu, cumprese e vostre informazioni di cuntattu è i dettagli di l'ordine, affinchì Klarna possi valutà a vostra eligibilità per i so metudi di pagamentu è persunalizà questi metudi di pagamentu. I vostri dati persunali

trasferiti sò trattati in cunfurmità cù a pulitica di Cunfidenzialità di Klarna.

 

  1. SPEDIZIONE È CUNSEGNA DI PRODOTTI

7.1 Ogni spedizione cuntene:
– u(i) pruduttu(i) urdinatu(i);
– u documentu di trasportu pertinente/a fattura d'accumpagnamentu;
– ogni ducumentazione accumpagnatrice necessaria secondu u paese di spedizione
– qualsiasi materiale informativu è di marketing.

7.2 A consegna di i Prodotti acquistati per mezu di u situ web di u Venditore pò esse effettuata in diversi modi.

7.3 Cunsegna à casa di u cliente.

7.3.1 I prudutti acquistati seranu cunsegnati da u corriere sceltu da u Venditore à l'indirizzu di spedizione indicatu da u Cliente nantu à l'Ordine. Per più infurmazioni nantu à i costi, i tempi, i metudi di spedizione è i paesi serviti, u Venditore si riferisce à a sezione Spedizioni.

7.3.2 À a ricezione di a merce in casa soia, u Cliente hè tenutu à verificà l'integrità di i pacchetti à a consegna da u corriere. In casu di anomalie, u Cliente deve fà nutà accuratamente da u corriere è rifiutà a consegna. Altrimenti, u Cliente perderà u dirittu di fà valere i so diritti in questu sensu.

7.4 Cunsegna à un puntu di vendita affiliatu è ritirata da u cliente.

7.4.1 Solu s'è sta opzione hè specificamente prevista, i Prodotti acquistati ponu esse cunsegnati da u Venditore à u Cliente in un magazinu partenariu chì u Cliente pò sceglie quandu effettua l'Ordine. U Venditore si riferisce à a sezione Spedizioni per più infurmazioni nantu à i costi di spedizione, i tempi, i metudi è i paesi serviti.

7.4.2 L'infurmazioni di seguimentu di u vostru ordine saranu mandate per email cù un ligame per seguità a vostra spedizione direttamente nantu à u situ web di u corriere. Sè ùn u ricevete micca, cuntattate l'uffiziu pertinente via WhatsApp à +39 081 19724409.

7.4.3 A mancata ritirata di l'ordine comporterà a so annullazione da parte di u Venditore è un rimborsu di l'intero importo pagatu in precedenza, al netto delle spese di spedizione. U rimborsu serà effettuatu nantu à a carta di creditu o u contu PayPal di u Cliente, secondu u metudu di pagamentu sceltu durante l'acquistu in linea.

 

  1. DIRITTU DI RITORNU

8.1 Solu s'è u Cliente chì stipula u cuntrattu hè un Consumatore (sta definizione significa ogni persona fisica chì agisce nantu à u situ per scopi diversi da qualsiasi attività imprenditoriale o prufessiunale svolta), averà u dirittu di recede da u cuntrattu cunclusu cù u Venditore, senza alcuna penalità è senza specificà u mutivu, entro quattordici (15) ghjorni lavorativi, à partesi da u ghjornu di ricezione di i prudutti acquistati nantu à u situ.

8.2 Per esercità u dirittu di ritirata, u Cliente deve inizià una dumanda di ritornu visitendu a pagina Restituzioni è Rimborsi induve truverete tutte l'istruzzioni.

Per valutà currettamente a vostra dichjarazione, ponu esse richiesti allegati è/o informazioni supplementari.

8.3 Dopu a ricezione di a dumanda citata in l'articulu precedente, u Cliente riceverà tutte l'istruzzioni per a restituzione di u(i) Produttu(i).

8.4 U dirittu di ritirata hè sottumessu à e seguenti cundizioni:
– i Prodotti restituiti devenu esse restituiti in a so interezza è micca in parti o cumpunenti, ancu in casu di kit;
– i prudutti restituiti ùn devenu micca esse stati usati, purtati, lavati o dannighjati;
– I prudutti restituiti devenu esse restituiti in u so imballaggio originale, senza danni;
– I prudutti restituiti devenu esse mandati à u Venditore in una sola spedizione. U Venditore si riserva u dirittu di ùn accettà micca i prudutti di u listessu Ordine restituiti è spediti in tempi diversi;
– i prudutti restituiti devenu esse consegnati à u corriere in quindici (15) ghjorni lavorativi da a data di ricezione di i prudutti;
– in i casi induve u Venditore, in cambiu di l'acquistu di un pacchettu specificu di Prodotti, offre a pussibilità di cumprà li à un prezzu inferiore à quellu chì seria nurmalmente applicatu in casu di compra individualmente (per esempiu 5x4, 3x2, ecc.), u dirittu di recessu pò ancu esse esercitatu restituendu solu alcuni di i prudutti acquistati: in questu casu, u prezzu serà ricalculatu pigliendu cum'è riferimentu u prezzu nurmalmente applicatu per l'acquistu di u pruduttu unicu.

8.5 In casu di ritornu, i costi di spedizione è qualsiasi costi supplementari sostenuti per u ritiru di a merce sò à a rispunsabilità di u cliente.

8.6 U Venditore s'impegna à copre i costi di spedizione iniziali di i Prodotti solu in casu di danni à i Prodotti durante u trasportu o errori di spedizione da parte di u Venditore. Solu in questi casi u Venditore rimborserà ancu l'importo pagatu da u Cliente per i costi di spedizione. U Venditore manderà un corriere espressu per ritirà u Produttu da l'indirizzu indicatu da u Cliente.

8.7 U cliente s'impegna à fà u ritornu solu è esclusivamente per mezu di l'istruzzioni nantu à a pagina Restituzioni è Rimborsi .

8.8 U dirittu di ritruvamentu ùn pò esse applicatu in casu di prudutti persunalizati à dumanda esplicita di u Cliente à u mumentu di l'Ordine.

8.9 Solu in i casi di resi di carte rigalu è scambii di taglia, u Dirittu di Recessu permette resi gratuiti.

  1. GARANZIA PER I PRODOTTI NON CONFORMI

9.1 U Venditore hè rispunsevule di qualsiasi difettu di i prudutti offerti nantu à u situ, cumpresa a non cunfurmità di l'articuli cù i prudutti urdinati, in cunfurmità cù e disposizioni di a lege italiana.

9.2 Sè u Cliente hà stipulatu u cuntrattu in qualità di Consumatore (sta definizione significa qualsiasi persona fisica chì agisce nantu à u situ per scopi diversi da qualsiasi attività cummerciale o prufessiunale svolta), sta garanzia hè valida à cundizione chì e duie cundizioni seguenti sianu rispettate:
a) u difettu si verifica in 24 mesi da a data di consegna di i prudutti;
b) u Cliente presenta una lagnanza formale riguardu à i difetti in un massimu di 2 mesi da a data in cui u difettu hè statu ricunnisciutu da quest'ultimu;
c) a prucedura di ritornu hè seguita currettamente.

9.3 In particulare, in casu di non cunfurmità, u Cliente chì hà stipulatu u cuntrattu in qualità di Consumatore averà u dirittu, à discrezione di u Venditore, d'ottene gratuitamente u ripristino di a cunfurmità di i prudutti, per via di riparazione o sustituzione, o d'ottene una riduzione di prezzu adeguata o a risoluzione di u cuntrattu relativu à i beni cuntestanti è u cunseguente rimborsu di u prezzu.

9.4 Tutti i costi di ritornu per i prudutti difettosi saranu à carica di u Venditore.

 

  1. Valtournenche

Per ogni dumanda d'infurmazione pudete cuntattà ci à u seguente indirizzu email [email prutettu]

 

  1. COMUNICAZIONI CÙ I CLIENTI

U Cliente ricunnosce, accetta è accunsente à u fattu chì tutte e cumunicazioni, notificazioni, certificazioni, informazioni, rapporti è in ogni casu qualsiasi documentazione nantu à l'operazioni effettuate, relative à l'acquistu di i Prodotti, saranu inviate à l'indirizzu email indicatu à u mumentu di a registrazione, cù a pussibilità di scaricà l'infurmazioni nantu à un supportu durevule in i modi è in i limiti stabiliti da u Situ.

 

  1. PRIVACY

L'infurmazione riguardu u trattamentu di i dati hè dispunibule in a sezzione Pulitica di privacy.

 

  1. LEGGE APPLICABILE, RISOLUZIONE DI CONTROVERSIE È GIURISDIZIONE

13.1 E presenti Condizioni Generali di Vendita sò guvernate è saranu interpretate in cunfurmità cù a lege italiana, senza pregiudiziu di qualsiasi altra lege prevalente imperativa di u paese di residenza abituale di u Cliente. Di cunsiguenza, l'interpretazione, l'esecuzione è a risoluzione di e Condizioni Generali di Vendita sò sottumesse esclusivamente à a lege italiana, è qualsiasi controversia derivante da o in relazione à elle serà risolta esclusivamente da a ghjurisdizione italiana. In particulare, se u Cliente hè un Consumatore, qualsiasi controversia serà risolta da u tribunale di u so domiciliu o residenza in cunfurmità cù a lege applicabile o, à scelta di u cunsumadore in casu d'azione intentata da u cunsumadore, da u Tribunale di Napoli. Se u Cliente agisce in l'eserciziu di a so attività cummerciale, artigianale o prufessiunale, e parti accunsenu chì u Tribunale di Napoli averà ghjurisdizione esclusiva.

 

  1. MUDIFICAZIONE È AGGIORNAMENTU

U Venditore pò fà cambiamenti o emendamenti à e presenti Cundizioni Generali di Vendita in ogni mumentu. Dunque, u Cliente serà tenutu à accettà solu e Cundizioni Generali di Vendita in vigore à u mumentu di l'acquistu. E nuove Cundizioni Generali di Vendita saranu efficaci da a data di publicazione nant'à u Situ è ​​in relazione à l'ordini d'acquistu presentati dopu à quella data.